miercuri, 21 noiembrie 2007

Primul

Toata lumea isi face blog. Pana si Ion Iliescu si-a facut blog. Asa ca mi-am spus: "de data asta hai sa ader si eu la spiritul de turma". N-o fac prea des. Insa, petrecand foarte mult timp in fata computerului, exista sansa ca, din cand in cand, sa am vreo idee interesanta, pe care sa vreau s-o impartasesc cu ceilalti. Sa nu se astepte nimeni la postari spectaculoase. Nici macar dese nu cred ca vor fi. Dar am blog. Deocamdata, asta doar suna cool. Bine am venit!

7 comentarii:

Doru Oprişan spunea...

bulaaaaaaaaaaaaaan !!! bine ai venit, bulaaaaaan ! :)))

Innocente* spunea...

Aha... deci acel Cristian Păun :P

Welcome to the club :D

soci spunea...

Deci Paun si-a facut blog? Fuck!!!!Se raspandeste mai repede decat credeam boala asta.....Sa luam pastile, sa facem buncare, sa fugim in munti!!!!!

soci spunea...

Deci blogul lui Paun e mort!Traiasca blogul lui Pauuuun!!!Domnului sa ne rugaaaaaaaam!!!!

Unknown spunea...

Bine ai venit în blogosferă!!!

Anonim spunea...

am incercat, sincer , sa vad videoclipul celor de la nemuritorii.
nu am rezistat mai mult de 1 minut.
m-au terorizat cu mizeria lor de melodie.

administrator spunea...

eu blog
tu blog
el blog...
adica,sa crestem impreuna pe blog!

la mai mare!si mult succes!