luni, 6 aprilie 2009

Puya, din nou la MediaPro Music

Desi am spus initial "ce dracu e maneaua asta?", dupa ce i-am cerut producatorului lui Puya sa scoata instrumentul ala "manelistic", poate suna mai bine fara, si mi-am dat seama ca, de fapt, instrumentul ala e toata...shmecheria, dupa ce am ascultat-o mai atent si de mai multe ori, am hotarat cu Dana Adam, directorul MediaPro Music, sa semnam piesa asta. Usor, usor, incepem sa credem din ce in ce mai mult ca am facut o alegere foarte buna. De maine, Puya se va auzi pe inca un radio CHR national, dupa ProFM. Adica pe ZU! Abia astept sa prezint piesa ascultatorilor mei!
Sa ne amintim ca "E Foame De Bani", poate cel mai mare hit La Familia si cam singura lor piesa care s-a dat pe radio, a fost semnata tot la MediaPro Music, acum multi, multi ani. Bine-ai revenit in familie, Puya!

Puya - Undeva-n Balcani - 2009 - MediaPro Music

3 comentarii:

Doru Oprişan spunea...

Bravo, bu ! Foarte tare piesa ! Refrenul suna surprinzator de bine.

Auzi, dar Sofioara ce mai face ? :)

Cristian Pãun spunea...

E pe vine...cat de curand :)

Lucian spunea...

reclama la trustul concurent ...glumeam desigur...e tare mel ;) ...conteaza si casa de productie si felul cum te promoveaza...tot grupul mediapro face treaba buna tre` sa recunoastem...nu zicem ca nici Intact nu le are dar proul a avut acea gestiune americana...oricum radio zu rulz ;)