joi, 27 august 2009

Concertul Madonna...pe lung

Care a fost cel mai tare moment din concertul Madonna - Bucuresti? Momentul Michael Jackson! :)) Nu e o gluma, am fost acolo, chiar asa a fost! Si, da, Vogue cantata pe intrumentatia 4 Minutes. Inca un moment bun. Cam atat...A, ba da, a mai fost ceva. Senzatia ca sunt la un concert Loredana cand MADONNA A CANTAT La Isla Bonita - TIGANEASCA!

In rest, RESPECT pentru SHOW!

Cea mai buna caracterizare a concertului a facut-o fratele Ivan: "Ba, concertul asta e o sharoma. Cum doriti shaorma? Cu de toate! Bine...poftiti! 160 RON" :))))


P.S. Fara legatura directa, macar am realizat ca sunt un idiot si voi avea grija sa schimb asta!

2 comentarii:

Doru Oprişan spunea...

O fi fost, bah, Lori in public ? Ia sa o intrebi cum i s-a parut momentul ZigZagga :)) Cred ca facea mai bine ea :))

CARMENS Carmen-Elena Serban spunea...

nu contrazic,n-am vazut,dar cred ca Show-ul Madonnei a fost de nota 20,in rest....pareri si pareri!
Mi-a placut mult ce-a spus Liliana Levintza pe facebook si o cred...
,,Am fost la concertul Madonna...pardon...la "campionatul mondial de fitness". Mare, mare dezamagire ce am vazut!................
A fost un spectacol la care a participat si Madonna, care facea karaoke dupa piesele lui Madonna. A fost "dublata" tot timpul de catre backing vocals, si din cand in cand, Madonna mai "marca"... adica mai canta cate un cuvant chiar ea! Multa muzica house, tehno..de ziceai ca esti la discoteca. NIMIC din ce m-am asteptat! FFF slaba ca voce, falsa si un pic cam aroganta!........''