miercuri, 30 septembrie 2009

1 AN DE RADIO ZU!

Ieri, ZU a facut 1 an de emisie. Si, din nou, am simtit forta radioului. Platforma de sms 1815 abia a facut fata mesajelor venite de la ascultatori. In timpul emisiei mele, intr-un singur minut, au venit 300 de sms-uri. Cand am iesit eu din emisie, la 18, erau, in total, peste 21.000. Cate sa fi fost trimise de aceleasi persoane? 5.000? Tot raman 15-16 mii de sms-uri venite de la ascultatori diferiti. Sa mai spun ca, pentru prima data in Romania, spoturile publicitare ale unor clienti importanti cum sunt Carrefour sau Cosmote au fost personalizate pentru aniversarea ZU? Sau ca peste 30 de artisti si trupe autohtone si-au personalizat piesele cu urari pentru ZU? Toate lucrurile astea s-au intamplat datorita catorva oameni frumosi cu care lucrez de un an si care vin din acelasi motiv ca si mine, in fiecare zi, la radio. DIN PASIUNE! Iar asta se simte in difuzoarele celor ce asculta ZU!
A fost un 29 septembrie minunat! Am simtit cu adevarat ca ROMANIA ESTE ZU!

Un comentariu:

nol spunea...

La multi ani radio ZUUUU...sunteti cei mai zZUPER!!!