marți, 16 februarie 2010

AVATAR si Românica

WOW! Am vazut, in sfarsit, AVATAR. Am vrut sa-l vad neaparat la IMAX, de aceea, am asteptat sa gasesc loc bun mai mult de o luna. Experienta IMAX e una, intr-adevar, unica. Dar pentru ca vorbim de Romania, firesc, nu avea cum sa fie totul NORMAL. Oamenii aia de la IMAX, romani sadea, au considerat ca nu e cazul sa se zbata un pic de tot si sa faca si titrarea 3D. Lasa ca merge si 2D, peste o productie 3D. Suna comic? Este. Mai mult decat comic, este, insa, frustrant. Sa incerci sa citesti cu ochelarii aia o titrare 2D, pusa peste o productie 3D, e ca si cum vrei sa te uiti in ochii sarpelui Ka si sa crezi ca nu ametesti. Fratele Ivan a punctat si de data asta: "Ba, incredibil, americanii au facut un film de au pus planeta in cur, iar romanii n-au fost in stare sa faca un cacat de titrare 3D" :))
Concluzia: Daca n-ai vazut Avatar, fa orice e necesar sa-l vezi. De preferinta la IMAX. Asta daca stii engleza. Daca nu stii, mergi la orice alt cinema, am inteles ca acolo titrarea e ok. Filmul, in sine, este cel mai frumos basm pentru oameni mari.


3 comentarii:

Anonim spunea...

Engleza ca engleza, dar inainte fa si niste cursuri de navi' ;)

Cristian Pãun spunea...

Anonim, culmea e ca acolo unde vorbeau micutii na'vi aia, titarea era in engleza, din film. Si aia se vedea perect :))

nol spunea...

eu am mers din Resita pana in Timisoara special sa il vad 3d....era prea de tot sa vin in Bucuresti pentru IMAX..:))